Κωνσταντίνος Πετρογιάννης,
Αναπλ. Καθηγητής, Σχολή Ανθρωπιστικών Σπουδών, Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο.
Η έννοια της ποιότητας στα πλαίσια προσχολικής αγωγής και η σημασία της για την ανάπτυξη των παιδιών.
Η πρόοδος που σημειώθηκε στην έρευνα τις τέσσερις τελευταίες δεκαετίες στον διεθνή χώρο σχετικά με τις επιδράσεις των προσχολικών πλαισίων στην ανάπτυξη των παιδιών, κατέδειξε την τεράστια σημασία της παρεχόμενης ποιότητας των περιβαλλόντων αυτών. Η «ποιότητα» ως έννοια έχει περιγραφεί ως μια «ευαίσθητη και πολύπλευρη εννοιολογική δομή η οποία χρειάζεται προσεκτική μέτρηση και ερμηνεία». Στην εισήγηση γίνεται αναφορά στις θεωρητικές προσεγγίσεις και εκτιμήσεις της, στη σημασία που έχει στο πλαίσιο μιας ευρύτερης κοινωνικής πολιτικής ενώ μέσα από τα ευρήματα σημαντικών ερευνητικών προσπαθειών στο πεδίο αυτό αναδεικνύεται η σημασία της για την ανάπτυξη των παιδιών.